2010-10-25   •   Okategoriserade
  • (0)

Utbildning i kundbemötande

Communicavi fortsätter arbetet med att hjälpa företag få nöjdare kunder genom personalutbildning i kundbemötande, service och kommunikation.

För varje år som går visar de flesta undersökningar och mätsystem på att kunderna blir kräsnare och mer krävande när det gäller val av leverantör. Detta är inget unikt för en specifik bransch, utan ett generellt kundbeteende.

Vill man bli ledande behövs ofta förändring. För att få till förändring krävs mer än bara ord, vi behöver alternativ för handling. Det är här Communicavi hjälper till.

PARS gruppen är en Svensk koncern med huvudkontoret Linköping och är legoleverantör och tillverkare inom plåtprodukter och man är ett företag som tagit fasta på ett bra kundbemötande, och gör slag i saken när det gäller att behålla och skaffa nöjda kunder genom att tillsammans med Communicavi genomföra en personalutbildning. Utbildning för PARS gruppen: