Kommunikationsteknik

Varje dag har vi möten med människor. Det kan vara ansikte-mot-ansikte, i telefonen eller interaktivt. Hur vi hanterar dessa möten är av största vikt för hur vi uppfattas. Både hos vår kund men också internt på jobbet. Tag chansen att träna dina kunskaper under en spännande och rolig utbildningsdag!

I denna kurs får du bl.a. lära dig:

          • Vässa ditt kundfokus
          • Förbättra din affärspresentation
          • Identifiera dina kunder och vad de tänker
          • Få en attraktiv talteknik
          • Få en bättre kundkommunikation

Kursen riktar sig till dig som har kontakt med andra människor, kunder, kollegor eller medlemmar och vill träna på kommunikationen för att få lättare möten, ökad lönsamhet och nöjdare kunder!

Jesper har många år av framgångsrik kundsupport bakom sig och driver nu företaget Communicavi där han utbildar och coachar företag att få ett bättre kundbemötande, service och kommunikation. Jesper berättar under denna utbildning om hur du agerar och tänker i ett vinnande kundbemötande.

 I kursen ingår lunch samt för- och eftermiddagsfika.
Anmäl intresse till:
info@communicavi.se
eller ring tfn 011-10 09 07